Selasa, 23 April 2019

Procrastination Tuesday

Hari ni aku bz buat cookies Raya 2019 sebab tu tak de artikel. Aku share poster jelah dengan korang. Macam ni lah hidup bekerja sendiri, kena bijak urus masa, kalau malas memang tak ada gaji bukan macam kerja makan gaji. 
Kau buat ke tak, gaji kau masuk jugak. Tapi tu masuk bab attitude dan berkat ke tak gaji kau pulak. Aku rancang nak jadikan blog ni salah satu platform untuk aku cari makan jugak, sebagai side income. Dah alang-alang aku simpan resepi kat sini share dengan korang semua. Jadi aku harap korang tak serabut tengok iklan dalam blog ni.
Aku janji akan tulis lebih banyak artikel berkualiti tentang lifestyle, personal, beauty and health untuk korang semua.
Stay tune!
Hati-hati menuturkan kata. Kita tak tahu bila giliran kita diuji.

2 ulasan:

  1. Teguran yang bagus.. ramai yang berlagak bagus bila di alam maya sampai tak pedulikan perasaan orang lain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tak tahu bila kita diuji. Kata2 kita mungkin akan datang balik pada kita. Susah nak jaga tutur kata sebenarnya. Sebab tu kita kena saling tegur menegur.

      Padam

Terima kasih atas ulasan/komen. Tunggu saya balas sebarang pertanyaan ya.

Penafian:
Sebarang artikel, perkongsian atau gambar dalam blog ini adalah hak milik tangangebu27 melainkan dinyatakan sumbernya. Semua pendirian serta perkongsian dalam semua post adalah menurut fahaman atau pandangan peribadi penulis blog shaja dan ia tidak mewakili mana-mana pihak baik Kerajaan, Swasta mahupun Persatuan-persatuan NGO.
Pandangan peribadi pemilik blog boleh berubah dari masa ke semasa seiring meningkat dan bertambahnya ilmu.
Sebarang bentuk peniruan (copy and paste) dalam apa jua bentuk daripada blog ini adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Terima kasih.